Ofis Yönetim Programı ⋆ SİSTEMPOS ®
  • 0Alışveriş Sepeti
Sistem POS - Cafe, Restaurant, Market Programı
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
  • Yazılımlarımız
    • Market Programı
    • Manav Programı
    • Restoran Programı
    • Bar & Klüp Programı
    • Büfe Programı
    • Cafe Programı
    • Fast Food Programı
    • Hızlı Satış Programı
    • Kantin Otomasyon
    • Kuaför Güzellik Salonu
    • Kuruyemiş ve Aktar Programı
    • Nalbur Hırdavatçı Programı
    • Ofis Yönetim Programı
    • Pastane Programı
    • Pizzacı Programı
    • Tekstil Mağaza Programı
    • Kiosk Sistemleri
    • QR Menü
  • Sektörlere Özel Çözümler
  • Donanım
    • Dokunmatik Pos PC
    • Termal Yazıcılar
    • Barkod Okuyucular
    • Barkod Yazıcılar
    • Sistem Terazileri
    • El Terminalleri
  • Referanslar
  • İletişim
  • Ara
  • Menu Menu

SİSTEMPOS

Ofis Yönetim Programı

Ofis Yönetim Programında şirket içerisindeki bilgisayar kayıtları, personel yazışma kayıtları ve ekran görüntülerini kayıt etmek gibi birden fazla özellik bulunmaktadır. Müşteri, adres ve telefon takibi yapmak isteyen işletmeler rahatlıkla tüm kontrolleri yapabilir. Ofisinizdeki tüm bilgisayarlara anında erişim sağlayabilir ve ekran takibi yapabilirsiniz. Tüm araç kayıt işlemlerini tek dokunuş ile yapabilirsiniz. Yedekleme sistemimiz ile isterseniz belirlediğiniz saatte otomatik yedekler ya da siz manuel bir şekilde yedekleyebilirsiniz.

Müşterilerinize bilgi içeren mesajlar veya kampanya mesajları gönderebilirsiniz. İsterseniz toplu gönderim, isterseniz seçtiğiniz müşterilerinize gönderim sağlayabilirsiniz. Konusu muhasebe içeren tüm işlemlerinizi rahat bir şekilde yapabilirsiniz. İşletmenize gelen tüm gelir gider kaynaklarını görebilir ve rapor halinde tutabilirsiniz. Günlük, aylık ve yıllık olarak tüm sattığınız ürünlerin veya yaptığınız işlemleri kayıt altında tutabilir ve istediğiniz zaman yazıcı yardımı ile çıktı alabilirsiniz. Hazırlamak için zaman harcadığınız dosyalar, resmi formlar, araç formları vb. formları artık tek tıklama ile doldurabilirsiniz.

Birden fazla işletmeniz var ve hepsine aynı anda bakamıyorsanız Patron uygulamamız birden fazla işletmeniz var ve hepsine aynı anda bakamıyorsanız sizlere yardımcı olmaktadır. Patron uygulamamızı kullanarak sizlerde birden fazla olan işletmelerinizi tek bir cihazla yönetebilir ve istediğiniz tür raporlara göz atabilirsiniz.

İşletme yöneticileri/sahipleri için geliştirdiğimiz Mobil Patron Uygulaması ile bulunduğunuz her yerden IOS veya Android telefondan işletmenizi takip edebilirsiniz.

İhtiyacınız olan tüm özellikler Ofis Yönetim Programı’nda!

  • Stok, Banka, Cari, Fatura
  • Kasa, Sayım, Depo, Yazar Kasa
  • Üretim, Takip, Reçete
  • Happy Hour
  • Ön Ödeme, BackOffice
  • Garson Terminali (Android)
  • Müşteri Sadakat Sistemi
  • Tablet Menü
  • Patron Uygulaması
  • Terazi Tartım Sistemleri
  • Tezgah Satış
  • Gelişmiş Yerleşim Planı
  • Kiosk Satış Sistemi
  • Paket Servis, Caller ID
  • Yemek Sepeti Entegrasyonu
  • Getir Yemek Entegrasyonu
  • Barkodlu Terazi Entegrasyonu
  • E-Fatura, E-Arşiv, E-İrsaliye Entegrasyonu

Neden Ofis Yönetim Programı Kullanmalısınız?

Hızlı Servis

Ofis Yönetim Programı Siparişlerin mutfağa ulaşma süresini kısaltır, siparişin doğru ve hızlı servis edilmesini sağlar.

Mutlu Müşteri

Ofis Yönetim Programı Siparişlerin doğru ve hızlı alınması sayesinde müşteri memnuniyetinin artmasına katkı sağlar.

Kolay Yönetim

Ofis Yönetim Programı Satış ve stok takibi özelliği ile işletmenizi yönetmenizi kolaylaştırır.

Sıfır Hata

Ofis Yönetim Programı Kolay kullanımı ile personel hatalarının önlenmesine yardımcı olur, yeni personelin sisteme adapte olmasını kolaylaştırır.

Fire / Kayıp Takibi

Ofis Yönetim Programı Fiş iptallerini, promosyonları, indirimleri ve hediye kuponlarını kayıt altına alarak kaçakların engellenmesini sağlar.

Kampanya Yönetimi

Ofis Yönetim Programı Özel indirim saatleri ve günleri (Happy Hours, Happy Days) özellikleri kampanyalarınızı kolay uygulamanızı sağlar.

Zaman Tasarrufu

Ofis Yönetim Programı Müşteri kayıt imkanı ve arayan numaraları tanıma özelliği ile telefon siparişlerinizde zaman kazandırır

Kimler Kullanmalı ?

Kurumsal işletme imajını yakalamak isteyen, iş takibi ile verimliliğin artması için ek maliyet ve zaman ayıramayan işletmeler başta olmak üzere, Kısıtlı vakti ile işini takip edemeyen işletme sahipleri Patron Uygulamamız ile İşletmeniz hakkındaki bilgilere, istediğiniz zaman istediğiniz yerde internet üzerinden erişebilmenizi ve işletmenizi kolaylıkla denetleyebilmenizi sağlar Şubesi olan işletmeler için, tüm şubelere ait bilgilere tek noktadan ulaşabilme ve bu bilgileri denetleyebilme imkanı sağlar. Sistem içerisindeki performans ve analiz raporları sayesinde ,işletmeniz hakkında yerinde kararlar almanızda yardımcı olur. Bütün işlemlerin kolay ve pratik şekilde takip edilebilmesini sağlar.

Kısaca, Tek tuşla işini kontrol etmek isteyen herkes için..

Modül & Entegrasyonlar

pos-pc-2

Pos PC

Celeron, i3, i5 4 GB 8 GB ram kapasiteli “15, 15,6, 18,5, 19 ”  64 GB SSD disk kapasiteli, 2 Yıl garantili, dokunmatik ekran pos pc seçenekleri ile rahat ve hızlı çalışma fırsatınız olacak.

fis-adisyon

Fiş Adisyon Yazıcı

80 mm Termal fiş yazıcılar ile restoran programında müşteri fiş hesap işlemlerinizi kolayca çıktılarınızı alabilirsiniz. Toner – mürekkep bitti dertlerinizle uğraşmanıza gerek kalmaz.

Müşteri Sadakat Sistemi

Kurumsal kimliğinize uygun o ara hazırlanan müşteri Kar arı sayesinde hem reklamlarınızı yapabilir. Hem de kart verdiğiniz kişilerin işletmenizi hatırlamasını sağlarsınız.

caller3

Caller ID – Paket Servis

Sabit hatlarınıza gelen çağrılarda arayan numaradan kayıtlı müşteriyi tespit ederek Adı, Soyadı, firma, adres bilgilerini otomatik ekrana getirir. Müşterinizin istediği ürünleri ..

terazı

Terazi Entegrasyonu

Barkodlu Terazi entegrasyonu ile işletmenizde verimliliği ve kontrolü arttırmanızda yardımcı olacaktır. Kasa sistemimizde barkodlu terazi entegrasyonu ile birlikte pos ..

tab-menu-2

Tab Menü

Tab menü platformu, menülerinizi dijital hale getirmek satışlarınızı ve müşterileri memnuniyetinizi arttırmanızı sağlar.

pos-pc

Yemek Sepeti ve Getir Yemek Entegrasyonu

Yemek Sepeti ve Getir Yemek entegrasyonu ile alacağınız siparişlerinizi onayınız doğrultusunda programa gönderilir. Sipariş hazırlandığında size kurye seçimi yaptırarak ..

Patron Uygulaması App

SİSTEMPOS Patron ile tüm bilgiler cebinizde. Patron Uygulaması App sayesinde, sadece Firmanız da değil, uzakta iken de kurumunuzun ve işlerinizin takibinde büyük kolaylık sağlar.

pos

İNGENİCO

pos

İNPOS

Yazar Kasa Pos

Yazar kasa POS entegrasyonu. Yazarkasa ve pos özelliklerini yeni nesilde birleştiren şık tasarım.

entry

Garson Terminali

Garsonlarınız kolay, hızlı ve hatasız sipariş alarak işletmenizin hızını arttırabilecek.

Referanslarımızdan Bazıları

İlgili

Hakkımızda

SİSTEMPOS; Türkiye 1000’den fazla müşteriye ürün ve hizmet sunmaktadır. Müşteri ihtiyaç analizlerinde ve kendi ekip içimizde iletişimi en ön planda tutuyoruz.

Yazılımlarımız

  • Kafe / Restoran / Clup / Bar
  • Tekstil / Ayakkabı Çanta / Züccaciye
  • Market / Manav / Şarküteri / Kasap
  • Kantin / Büfe / Tekel
  • Kiosk Sistemleri

İletişim

sistempos@yahoo.com

+90 (216) 335 09 33

+90 (553) 860 72 90

Bar & Klüp Programı kuaför-6 Kuaför Güzellik Salonu Otomasyon Sistemi
Sayfanın başına dön
Sohbeti Başlat
WhatsApp
Merhabalar,

Size nasıl yardımcı olabilirim?