SİSTEMPOS
Ofis Yönetim Programı
Ofis Yönetim Programında şirket içerisindeki bilgisayar kayıtları, personel yazışma kayıtları ve ekran görüntülerini kayıt etmek gibi birden fazla özellik bulunmaktadır. Müşteri, adres ve telefon takibi yapmak isteyen işletmeler rahatlıkla tüm kontrolleri yapabilir. Ofisinizdeki tüm bilgisayarlara anında erişim sağlayabilir ve ekran takibi yapabilirsiniz. Tüm araç kayıt işlemlerini tek dokunuş ile yapabilirsiniz. Yedekleme sistemimiz ile isterseniz belirlediğiniz saatte otomatik yedekler ya da siz manuel bir şekilde yedekleyebilirsiniz.
Müşterilerinize bilgi içeren mesajlar veya kampanya mesajları gönderebilirsiniz. İsterseniz toplu gönderim, isterseniz seçtiğiniz müşterilerinize gönderim sağlayabilirsiniz. Konusu muhasebe içeren tüm işlemlerinizi rahat bir şekilde yapabilirsiniz. İşletmenize gelen tüm gelir gider kaynaklarını görebilir ve rapor halinde tutabilirsiniz. Günlük, aylık ve yıllık olarak tüm sattığınız ürünlerin veya yaptığınız işlemleri kayıt altında tutabilir ve istediğiniz zaman yazıcı yardımı ile çıktı alabilirsiniz. Hazırlamak için zaman harcadığınız dosyalar, resmi formlar, araç formları vb. formları artık tek tıklama ile doldurabilirsiniz.
Birden fazla işletmeniz var ve hepsine aynı anda bakamıyorsanız Patron uygulamamız birden fazla işletmeniz var ve hepsine aynı anda bakamıyorsanız sizlere yardımcı olmaktadır. Patron uygulamamızı kullanarak sizlerde birden fazla olan işletmelerinizi tek bir cihazla yönetebilir ve istediğiniz tür raporlara göz atabilirsiniz.
İşletme yöneticileri/sahipleri için geliştirdiğimiz Mobil Patron Uygulaması ile bulunduğunuz her yerden IOS veya Android telefondan işletmenizi takip edebilirsiniz.
İhtiyacınız olan tüm özellikler Ofis Yönetim Programı’nda!
Neden Ofis Yönetim Programı Kullanmalısınız?
Hızlı Servis
Ofis Yönetim Programı Siparişlerin mutfağa ulaşma süresini kısaltır, siparişin doğru ve hızlı servis edilmesini sağlar.
Mutlu Müşteri
Ofis Yönetim Programı Siparişlerin doğru ve hızlı alınması sayesinde müşteri memnuniyetinin artmasına katkı sağlar.
Kolay Yönetim
Ofis Yönetim Programı Satış ve stok takibi özelliği ile işletmenizi yönetmenizi kolaylaştırır.
Sıfır Hata
Ofis Yönetim Programı Kolay kullanımı ile personel hatalarının önlenmesine yardımcı olur, yeni personelin sisteme adapte olmasını kolaylaştırır.
Fire / Kayıp Takibi
Ofis Yönetim Programı Fiş iptallerini, promosyonları, indirimleri ve hediye kuponlarını kayıt altına alarak kaçakların engellenmesini sağlar.
Kampanya Yönetimi
Ofis Yönetim Programı Özel indirim saatleri ve günleri (Happy Hours, Happy Days) özellikleri kampanyalarınızı kolay uygulamanızı sağlar.
Zaman Tasarrufu
Ofis Yönetim Programı Müşteri kayıt imkanı ve arayan numaraları tanıma özelliği ile telefon siparişlerinizde zaman kazandırır
Kimler Kullanmalı ?
Kurumsal işletme imajını yakalamak isteyen, iş takibi ile verimliliğin artması için ek maliyet ve zaman ayıramayan işletmeler başta olmak üzere, Kısıtlı vakti ile işini takip edemeyen işletme sahipleri Patron Uygulamamız ile İşletmeniz hakkındaki bilgilere, istediğiniz zaman istediğiniz yerde internet üzerinden erişebilmenizi ve işletmenizi kolaylıkla denetleyebilmenizi sağlar Şubesi olan işletmeler için, tüm şubelere ait bilgilere tek noktadan ulaşabilme ve bu bilgileri denetleyebilme imkanı sağlar. Sistem içerisindeki performans ve analiz raporları sayesinde ,işletmeniz hakkında yerinde kararlar almanızda yardımcı olur. Bütün işlemlerin kolay ve pratik şekilde takip edilebilmesini sağlar.
Kısaca, Tek tuşla işini kontrol etmek isteyen herkes için..
Modül & Entegrasyonlar
Pos PC
Celeron, i3, i5 4 GB 8 GB ram kapasiteli “15, 15,6, 18,5, 19 ” 64 GB SSD disk kapasiteli, 2 Yıl garantili, dokunmatik ekran pos pc seçenekleri ile rahat ve hızlı çalışma fırsatınız olacak.
Fiş Adisyon Yazıcı
80 mm Termal fiş yazıcılar ile restoran programında müşteri fiş hesap işlemlerinizi kolayca çıktılarınızı alabilirsiniz. Toner – mürekkep bitti dertlerinizle uğraşmanıza gerek kalmaz.
Müşteri Sadakat Sistemi
Kurumsal kimliğinize uygun o ara hazırlanan müşteri Kar arı sayesinde hem reklamlarınızı yapabilir. Hem de kart verdiğiniz kişilerin işletmenizi hatırlamasını sağlarsınız.
Caller ID – Paket Servis
Sabit hatlarınıza gelen çağrılarda arayan numaradan kayıtlı müşteriyi tespit ederek Adı, Soyadı, firma, adres bilgilerini otomatik ekrana getirir. Müşterinizin istediği ürünleri ..
Terazi Entegrasyonu
Barkodlu Terazi entegrasyonu ile işletmenizde verimliliği ve kontrolü arttırmanızda yardımcı olacaktır. Kasa sistemimizde barkodlu terazi entegrasyonu ile birlikte pos ..
Tab Menü
Yemek Sepeti ve Getir Yemek Entegrasyonu
Yemek Sepeti ve Getir Yemek entegrasyonu ile alacağınız siparişlerinizi onayınız doğrultusunda programa gönderilir. Sipariş hazırlandığında size kurye seçimi yaptırarak ..
Patron Uygulaması App
SİSTEMPOS Patron ile tüm bilgiler cebinizde. Patron Uygulaması App sayesinde, sadece Firmanız da değil, uzakta iken de kurumunuzun ve işlerinizin takibinde büyük kolaylık sağlar.
İNGENİCO
İNPOS
Yazar Kasa Pos
Yazar kasa POS entegrasyonu. Yazarkasa ve pos özelliklerini yeni nesilde birleştiren şık tasarım.